reklama

Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mesiac je na nebi,

nepokoj v duši,

no jasná je chvíľa,

čo môj spánok ruší.

Mysľou mi prúdi čosi krásne,

sťa svetlo,čo nikdy nevyhasne,

svetlo,čo prúdi mojou tmou,

tmou ťažkých,čiernych oblakov.

Odkiaľ však prichadzaš,tajomná sila?

Čo prinesie mi táto čudná chvíľa?

Ako skončia sa tieto preludy?

Snáď sa len ráno opäť kruto prebudím?

Zostaň len so mnou,krásny sen,

premeň moju noc na deň,

daj mi moc nad temnotou,

čo sa plazí mojím životom.

Leť do kútov v mojej duši,

zatieň všetko,čo ma ruší,

zmaž mi z tváre moje slzy,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

odstráň to,čo vždy ma mrzí.

Buď so mnou večne,každú noc,

tak príď mi prosím na pomoc,

keď zavriem oči a uvidím tmu,

čakám len na teba,pre teba som tu.

Katarína Chorvátová

Katarína Chorvátová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem dobré jedlo,leto,divadlo,hudbu a cestovanie-neznášam stereotyp,pretvárku a hlúposť.Ešte sa len snažím sa nájsť svoje "životné krédo":) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu